go_to_content

Jouw rol

Als Office Manager bij LeaseLinq ben jij het organisatorische hart van ons kantoor. Je ondersteunt het managementteam en de directie op administratief, organisatorisch, facilitair en HR-gebied. Jij ziet de verbanden in cijfers, zet data om in heldere rapportages en zorgt dat het management altijd een goed overzicht heeft. Je hebt meerdere jaren ervaring in het maken van rapportages en uitstekende kennis van Excel. Jij bewaakt het overzicht, denkt vooruit en zorgt dat onze interne organisatie op rolletjes loopt. Je durft aan te spreken, houdt mensen scherp en grijpt in als iets spaak loopt. Je zorgt dat nieuwe collega’s zich welkom voelen, dat processen soepel verlopen en dat er structuur en rust is op de werkvloer. Dankzij jouw inzet kan ons team zich volledig richten op onze klanten.

Je dagelijkse werkzaamheden als Office Manager bestaan onder andere uit:

Vergaderingen & agendabeheer

  • Voorbereiden, notuleren en opvolgen van actiepunten bij o.a.:
    • Managementteamvergadering (MT);
    • Kwartaalmeeting;
    • Accountmanagersmeeting;
    • Algemene vergaderingen;
  • Organiseren van externe bijeenkomsten, zoals heisessies en trainingen;
  • Beheren van agenda’s van de directie, het MT en centrale overleggen.

Facilitaire zaken & leveranciersmanagement

  • Inkopen en beheren van kantoorartikelen, boodschappen en dranken;
  • Regelen van aflevergeschenken en acquisitieartikelen voor accountmanagers;
  • Contact onderhouden met leveranciers voor kantoor- en promotiematerialen;
  • Meewerken aan de organisatie van bedrijfsuitjes en interne events.

Rapportages & ondersteuning

  • Opstellen en bijhouden van MT-rapportages;
  • Ondersteuning bij financiële rapportages;
  • Verzorgen van salesrapportages.

HR-taken

  • Opstellen en publiceren van vacatures;
  • Beheren van het wervings- en selectieproces;
  • Verzorgen van interne communicatie vanuit het MT;
  • Bijhouden van verlof- en verzuimadministratie.

Onboarding van nieuwe medewerkers

  • Aanmaken van interne en externe accounts (ICT, systemen, toegang);
  • Uitleg geven over interne processen, systemen en werkwijzen;
  • Zorgen voor een warm welkom en soepele start.

Wat neem je mee?

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Ervaring met HR- en facilitaire werkzaamheden;
  • Sterk cijfermatig inzicht en vaardigheden om verbanden te leggen;
  • Uitstekende beheersing van het Microsoft Office-pakket, met name Excel;
  • Sterke organisatorische vaardigheden en oog voor detail;
  • Ervaring in het managen van leveranciersrelaties;
  • Proactief, zelfstandig en communicatief vaardig;
  • Affiniteit met de Automotive branche is een pré.

Wat bieden wij?

  • Een veelzijdige en afwisselende functie in een groeiende organisatie binnen de Automotive branche;
  • Veel ruimte voor eigen initiatief en procesverbetering;
  • Marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Een auto van de zaak;
  • Een gezellig en zeer hecht team, inclusief wekelijkse gezamenlijke lunch buiten de deur. Ja, ieder bedrijf claimt ‘het gezelligste bedrijf’ te zijn. Maar wij zijn het écht ;-). Oordeel zelf maar! Eén keer per jaar organiseren we ook een personeelsfeestje met overnachting erbij;
  • Je hoeft sowieso nooit bammetjes te smeren, want naast de wekelijkse lunch buiten de deur staat er de overige werkdagen lunch voor jou klaar op kantoor;
  • Parttime werken (minimaal 32 uur) is in overleg mogelijk;
  • En last but not least: bij een vast contract krijg je onbeperkt verlofdagen. Dus toe aan vakantie? Geniet ervan!  

 

Over LeaseLinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke expert in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). Bij LeaseLinq krijgen klanten de aandacht die ze verdienen: als onafhankelijk intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij, waardoor wij eerlijk en transparant advies kunnen geven. Werken bij Leaselinq betekent werken bij een snelgroeiende organisatie waar een informele werksfeer heerst. Wij zijn trots op de expertise van onze mensen en samen gaan we voor het beste resultaat. Binnen ons team bieden wij de vrijheid die nodig is om het beste uit jezelf te halen en we staan altijd klaar om behaalde successen samen te vieren. Om het huidige succes verder uit te bouwen zijn wij op zoek naar een account support medewerker. 

Interesse?

Zie jij jezelf in deze rol? Stuur je sollicitatie met cv en motivatie naar henk.van.zanten@leaselinq.nl of neem contact op met via 06-31746824.

Terug naar vorige pagina